Pozycja strony www zależy między innymi od poniższych warunków, oprócz poniższych istnieje szereg innych zabiegów optymalizacji, które zostaną nasza słodką tajemnicą…
Czynniki optymalizacyjne (znajdujące się na Twojej stronie WWW):
- szybkość wczytywania strony
- linkowanie wewnętrzne i umiejscowanie odnośników na stronie
- słowa kluczowe w tytule strony, jej opisie, adresie podstrony i całej domeny, nagłówkach, tekście strony (w tym częstość powtórzeń wynosząca 2-5%), pogrubieniach wykonanych znacznikiem strong, pochyleniach wykonanych znacznikiem em
- miejsce słowa kluczowego w powyższych elementach (im wcześniej występuje, tym lepiej)
- świeżość treści (jak często strona jest aktualizowana i jak stara jest konkretna podstrona)
- wiek podstrony i całej domeny
- monotematyczność serwisu i danej podstrony
- ocena całej domeny
- liczba podstron w serwisie
- długość treści na danej podstronie (250 – 1000 wyrazów)
- jakość i liczba +1 dla danej podstrony i całej domeny
- unikalność treści, czyli brak duplikatów tekstów (dotyczy także innych stron internetowych, przy czym spis artykułów z „zajawkami” jest ok)
- obecność grafik (z odpowiednimi nazwami plików i tekstami wyświetlanymi po najechaniu na grafikę oraz w przypadku braku grafiki) i filmów na stronie
Czynniki SEO występujące poza pozycjonowaną stroną:
- jakość i liczba odnośników kierujących do Twojej strony oraz ich treść, jak również powiązanie tematyczne linkującej strony i jej jakość oraz to, gdzie na tej stronie znajduje się odnośnik
- czy link jest dofollow, czy nofollow
- odległość na mapie od szukającego dla fraz, w których jest to istotne (np. restauracje)
- składowe zależne od konkretnego wyszukiwania (np. dla restauracji – liczba i średnia wartość opinii w serwisach recenzujących)
- klikalność naszej strony w wynikach wyszukiwania (zależy w znacznej mierze od tytułu i opisu strony)
3 Komentarze
Thanks for thus great article, I have shared itt on Facebook.
Thanks 😉
Tak algorytm oceniał dopasowanie do tematu, więc to działało.